‏*‏نازنین‏*‏

‏*‏نازنین‏*‏

 

 

باران عاشقانه ترین نا بهنگام من



و برای منی که اموخته ی سال قحطی عشقم..باران یگانه رویایی است که هر صبح و شام او را به چشم ـخیال دوره میکنم!… بیدار که شدم تو بودی!…سال کهنه به نفس نفس افتاده بود و روزی نو پشت در خانه بست نشسته بود که بیاید!..چشم چرخاندم میان اتاق کوچکی که دیگر کوچک نبود با خیال تو!… نگاهت کردم…..نگاهم از میان تو گذشت و تو برای چهار دیواری من پنجره ای شدی رو به درخت اناری که سفید پوش شده بود در نا بهنگام ترین هنگامه !پنجره ای شدی رو به اسمان! رو به خودم!..برف میبارید و من دلم باران می خواست! نگاهت میکنم…چشم هایم میخواستند که بباری ! سال کهنه بدرود را کشیده فریاد میکند…..تمام اوازی را که در واپسین ساعت های سال کهنه برایم خوانده بودی میان سینه جا میدهم تا مبادا به بدرود !!دچار شود….دوباره از تو نگاهم به فردا گره میخورد!. ( همانی که گفتم!) خاطره ای در ایندiه سفید پوش میشود!…تمام درختان حیاط جامه ای به رنگ سپید ترین خاطره ی فردای من پوشیده اند! درخت انار! بوته گل سرخ!و حتی درخت انگوری که هیچوقت مست باده اش نشدم!..همه سفید پوش شده اند! سفید می پوشم!…هنوز برف میبارد و هنوز دل من باران میخواهد!…دریغم می اید که زیر اسمان بروم و تو نباری!…بدرود سال کهنه با تمام کشیدگی!تمام میشود روزی نو با سپید ترین جامه سر میرسد!همهمه اغاز میشود! ماهی میان تنگ هیچ تکانی نمیخورد! و من نیز!…دوباره از میان تو حیاط را چشم گردان! میشوم!…کسی میگوید که بروم!…میگویم : نمیبارد نه؟!..دوباره میگوید که بروم!…میگویم: باشد ولی با چشمان بسته!….دیگر صدایی نیست!..میروم!…دست به شانه خیالت ارام ارام !!…ایستاده ام در میانه حیاط! در وسط زمین و اسمان!…چشمان بسته ام خنکای برف را میبلعد!…ماهی میان تنگ هنوز بدرود سال کهنه را نشنیده است! کز کرده ان پایین ها!تکان نمیخورد! نفس هم نمیکشد! یعنی من نمیبینم! شک میکنم که زنده است ! به روی خودم نمی اورم…نفس میکشم!…یکی میگوید چشم هایت را باز کن!..میگویم:…. نمیگذارد حرف بزنم و دوباره میگوید: باز کن!…و من باز میکنم!…. و تو میباری! و ماهی میان تنگ از خواب می پرد! و باز مثل همیشه باران عاشقانه ترین نا بهنگام من میشود!!



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت22:23---16 تير 1390
منون از وب خوبت.
اگه قابل دونستی به وبم بیا و بگو در مورد چی بزارم.


داریوش
ساعت15:38---16 تير 1390
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,


میلاد
ساعت20:48---8 تير 1390
باز هم سلام
یادتون رفت یا مارو قابل ندونستین.


میلاد
ساعت14:05---8 تير 1390
سلام دوست گرامی
اول بخاطر ساخت این وبلاگ بهت تبریک می گم.
دوم بخاطر مطالب و شعر های زیبایی که در اختیار مردم قرار میدی ازت تشکر می کنم.
"تک ستاره" از همین الان در دهکده سرگرمی لینک شد
باعث افتخاره شما هم این کار رو انجام بدین.
(با آرزوی موفقیت و شادکامی برای...)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

یک شنبه 5 تير 1398برچسب:,

|
 

lovgad

تقدیم به دوست عزیزم یونس ملاحی من نازنین دانشجوای رشته ای کامپیوتردوست داشتم نظرات شخصی خودراوان انچه دردلم هست دروب لاگم به نمایش بگذارم امیدوارم دوستان گلم بانظرات خودبه جمع مابپیوندیددوستتان دارم بهتون خوش بگذره

 
 

لینک دوستان

غریبانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

 

مطالب قبلی

S

سلامم

Gg

Gj

Hh

عشق

ایاکسی تواین دنیاهست بامن دوست بشه من واقعابه یه دوست صادق نیازدارم باهاش درددل کنم

uagwg

jgtmg

mtx

jmtp

amirkhalil69@yahoo.com

agpwmp

tpmdtq

روزي...

عـــــــــــــــــــشق

Eylandoo

زندگی و عشق

عــــــــــــــــــــشق

دوست دارم كه .......

اين عشق

دلم

باي باي

خانه ی عــــــــــــــــــــــــشق

eylan

eylan

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

mamff

agjtptw

دریا دادور

موزیک ویدئو دریا دادور با نام یاد من کن

چند تا عکس عاشقانه گرافیکی...

تصاوير عاشقانه جديد...

تصاویر عاشقانه از زوج های عاشق...(1)

عکس عاشقانه از زوج های عاشق...(2)

عکس عاشقانه از زوج های عاشق...(3)

عکسهای عاشقانه از عروس و دامادها

پوسترهای عاشقانه زیبا...

عکسهای عاشقانه از عروس و دامادها

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

خواب دیدم منو تو رفتیم جهنم تو رو انداختن تو وان عسل منوتووان ان تو به من خندیدی یک دفعه صدا آمد وقت

خواب دیدم منو تو رفتیم جهنم تو رو انداختن تو وان عسل منوتووان ان تو به من خندیدی یک دفعه صدا آمد وقت

 

نویسندگان

lovgad

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تک ستاره و آدرس bahr68.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

عزیز جان

کد اهنگ برای وبلاگ و وبسایت

پاتوق وان یو

دانلودستان

ناله شبگیر‏=غرغر

انجمن افتابگردون -انجمن خیلی توپ و باحال

در امد در اینترنت

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 30730
تعداد مطالب : 1100
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1

- شرwع کد اس ام اس تصادفی -->
src="http://Loxblog.Com/template/top_lefb.gif" width="16" height="16">
mplate/cen_lefb.gif" rowspan="2">

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 30730
تعداد مطالب : 1100
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 113
باز����ید ماه : 104
بازدید کل : 30730
تعداد مطالب : 1100
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1